Beg Vintage

Assalamualaikum

Hujan hujan ni boleh buat aku tido tak ingat dunia taw. Tapi aku menggagahkan diri melawan cubaan dan dugaan juga sifat kemalasan yang menguasai diri demi belog tercinta.

Oke oke sebelom aku melalut lebih jauh, lebih baik kita berbalik pada tujuan asal. Sapa pernah dengar beg vintage. Alaaa beg yang mak mak kita pakai dulu tu. Sekarang dah popular balik kan dan aiolls suka sangattttt.

Aku dulu panggil beg kotak and bila aku search google keluar kotak cenderahati. Emm oke. So lepas ni kena tukar panggil beg vintage, baru glemer sikit khannn.


Haa cantik tak cantik tak. Gila tak cantik. Ni aku beli kat instagram. So korang korang yang mencari beg cenggini boleh tengok SINI. Sekarang ada sale kot, murah gila. Aku pon terkejut tengok then terus terbeli. Hahaha.


Yang paling aku suka tepi dia ada ada butang butang tu. Cantik sangat. Jarang jumpa beg vintage yang cantik nak mati ni.


Haa nah tengok beg pon dah cantik tak tengok orangnya lagi. Kahkahkah.

Terima kasih sudi baca ^__^

0 comments :

Post a Comment