Hari bosan sedunia

Assalamualaikum

Haa nampak tak tajuk entry tu. Baru baca tajuk pon dah bosan kan. Aku bosan dengan blablabla..

Hari ni hari first ikut mak aku pegi tempat keja. Dok dalam surau tu ja sensorang. Nak buat apa lagi, tido je la. Tu ja yang boleh buat untuk hilangkan kebosanan.

Penat bawak laptop, wifi pulak tak boleh connect kat laptop. Aiyooo.Bertambah  tambah bosan. Nak sambung tido mata dah tak boleh pejam. So aku buat hobi aku yang kedua iaitu *bunyi dram bertalu talu* SELFIE. Yeay.

Layan je la gambar gambar budak umur dua puloh selfie. Hikhik.


Alaa ayunya dia berbaju kurung. Puiii.


Umur dua puloh pon dok berduckface lagi kan. Mohon tampar berjemaah bagi sedar diri sikit.


Ekceli belambak selfie sampai full memory tapiii ittew malu la nak tunjuk semua. Kahkah. Mohon jangan muntah warna warni tengok gambar gambar kiut dia atas.

Terima kasih sudi baca ^__^

3 comments :

khadijah said...

ibu sayang sarah sebab itulah sebab ibu tak mau tinggalkan sarah sorang2 kat rumah.. harap sarah sabar ya... take care...

Fatihah Azanan said...

Hye awak. Sy dari GA Syira Lokman. Sy xboleh nak follow awak, xtau knp error.
Org lain ok jer sy follow.

http://fatihahazanan.blogspot.com/2015/02/giveaway-7-hari-by-syira-lokman_10.html

Unknown said...

hai tiey.. saya pon tak tahu sangat sebab sya baru lgi dalam dunia blog ni

Post a Comment